sobota, 11 sierpnia 2012

Guru 10 min ćwiczeń- Tiffany Rothe

DZIEWCZYNY! :D
U mnie pogoda beznadziejna, pada deszcz, ciśnienie leci. Ale.... :D
Cztery dni temu, przeglądając sieć w poszukiwaniu nowych treningów, natknęłam się na video Tiffany Rothe.
Fakt, że trening trwał 10 minut dało mi trochę do myślenia- czy to wystarczy? Ooooo TAK! :D
Od tych czterech dni jak szalona ćwiczę z tą kobietką. Mam 5 ulubionych zestawów, więc dziennie wychodzi mi około 50 minut ćwiczeń na konkretne części ciała.
+ do tego od czasu do czasu darmowy program Ewki Ch., pobrany z jej strony internetowej.


Teraz może bliżej o samej osobie Tiffany:
- jest trenerką fitness od ponad 20 lat
- w swoich treningach stara się łączyć elementy jazzu, baletu, tańca nowoczesnego, jogi,  spinningu, weight liftingu itd.
- ma ogromne doświadczenie w tej dziedzinie, więc można jej zaufać ;)
- ma w sobie OGROMNE pokłady ENERGII! :)

I takie niepozorne 10 minut spowodowało następnego dnia zakwasy mięśni, o których wcześniej nie miałam pojęcia!
Jest moooc! :)
TU- linki:
1) Talia, bioderka- moje ulubione!
http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ&feature=fvwrel

2) Pośladki, uda/
  http://www.youtube.com/watch?v=O2c8xSyaLpk&feature=relmfu

3) To bardziej na rozluźnienie i nabranie gracji w ruchu
http://www.youtube.com/watch?v=-_Yi9dVkXpI&feature=relmfu

4) Wzmocnienie ramion
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_DYF0sLpFbQ&NR=1

5) Sexy back! :D
http://www.youtube.com/watch?v=lOZDN1UnZ9U

Moje top 5 ;) Jest tego okropnie dużo, każda z Was znajdzie coś dla siebie ;) Dopiero zaczynam, ale przy regularnym ćwiczeniu efekty pojawią się na pewno!

A może któraś z Was już ćwiczyła z Tiffany?
Całusy ;*

9 komentarzy:

  1. Hmm... Łączy techniki baletu i jazzu? To interesujące... Muszę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zacznę drugi tydzień - korzystam z rozpiski zamieszczonej na fejsbuku Tiffany. Uwielbiam jej energiczność i charyzmę - programy nie nudzą, są różnorodne, a czas leci tak szybko, że aż chciałoby się z nią ćwiczyć więcej i więcej :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować... zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, fajna jest. Moje jak na razie ulubione zestawy (bo nie przetestowałam jeszcze wszystkich) to ten na tyłek, który pokazałaś, na brzuch i drugi na dolne partie brzucha (oba mnie wykańczają) oraz na talię (ten w strojach bikini- bikini ABS). Lubię też moutain climber workout.

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent way of desсribing, anԁ рleaѕant post to get infοгmаtiοn on the tоρіc of my pгesentatіοn focuѕ, ωhich і am gоіng to
    cоnvеy in college.

    my wеb-site kurier

    OdpowiedzUsuń
  6. As the admin of thіs web sitе is woгking, no hesitаtion
    ѵery ѕhοrtly it will bе famous, due
    to its feature сontеnts.

    Also visit my web-site; boniowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. An interesting ԁіscussion iѕ ωorth cοmment.

    I ԁо believe thаt уou ought to write more about this ѕubject, it might nоt be а
    taboο matter but tуpically people do not
    talk abоut such topics. Тo the next! Best wishes!
    !

    Stop by my web blog: firany firanki

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there, the ωhole thing іs going ρerfectly here and ofcοursе
    every one is sharing informаtiοn, that's really excellent, keep up writing.

    Feel free to visit my homepage; rolety rzymskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gгeetings! Very helρful advіce within thіs post!
    It is the little changes that will maκe the most іmportant changеs.
    Thanks for shaгing!

    Take a loοk аt mу weblog kwatery ustroń

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są dla mnie dodatkową motywacją, dlatego baaaardzo Wam za nie dziękuję!